کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در «کاپیتان آمریکا ۳» دشمن می شوند

captain_america3-civil_war-captain_america_vs_iron_man

کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در «کاپیتان آمریکا ۳» دشمن می شوند

سومین فیلم از مجموعه «کاپیتان آمریکا» (Captain America) بزودی با حضور رابرت داونی جونیور کلید خواهد خورد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش اصلی مجموعه «مرد آهنی» قرار است در «کاپیتان آمریکا ۳» که ممکن است «جنگ داخلی» (Civil War) نام بگیرد، بازی کند. ورایتی روز سه‌ شنبه گزارش داد که رابرت داونی جونیور مشغول مذاکره برای امضای قرارداد بازی در «کاپیتان آمریکا ۳» از مجموعه آثار کامیک بوکی شرکت مارول است و در این فیلم نقش تونی استارک/مرد آهنی را ایفا خواهد کرد که یک شخصیت کلیدی در سیر داستان خواهد بود.

سومین فیلم «کاپیتان آمریکا» هنوز عنوان دقیقی ندارد اما فعلاً با توجه به خط داستانی آن بر اساس یکی از مجموعه‌های کوتاه کتاب‌ های دنباله‌ دار کامیک انتشارات مارول، فعلاً «جنگ داخلی» نامیده می‌شود. تولید این فیلم عملاً با امضای قرارداد داونی به جریان خواهد افتاد و در بهار آینده تولید فیزیکی و فیلم‌برداری آن آغاز خواهد شد و قرار است  در بهار دو سال آینده و به‌ تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) روی پرده برود. داونی همچنین قرارداد بازی در دومین فیلم «انتقام‌جویان» با عنوان «انتقام‌جویان: عصر اولترون» شرکت مارول را پیش از این امضا کرده و تابستان آینده در این فیلم همراه با شخصیت‌های دیگر مارول از جمله کاپیتان آمریکا که کریس اوانز بازیگر نقش اصلی دو فیلم اول «کاپیتان آمریکا» ایفاگر نقش اوست، ظاهر خواهد شد.

بر اساس داستانی از انتشارات مارول که قرار است مبنای این فیلم قرار بگیرد، دولت آمریکا لایحه‌ ای تنظیم می‌کند که تعدادی از ابرقهرمان‌های مارول علیه آن موضع می ‌گیرند و یک انجمن مخفی اپوزیسیون تشکیل می‌دهند و در این میان، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» در نقش دو قدرت مقابل ظاهر می‌شوند و با هم می‌جنگند.

جو و آنتونی روسو، برادران کارگردان دومین «کاپیتان آمریکا» که با عنوان فرعی «سرباز زمستان» در تابستان ۲۰۱۴ به روی پرده رفت، سومین فیلم این مجموعه را نیز کارگردانی خواهند کرد و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه را بر اساس کتاب‌های کامیک مارول به قلم جک کربی و جو سایمون خواهند نوشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فیلم های 2015 ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, | 12:8 | نویسنده : طاها عبداللهی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ابزار وبلاگ